Thursday, May 19, 2011

Serious , Takott !

Hello stalker tersayang meyh sini meyh mahu cite , 

Keyh firstly aku pergi dataran cos ade riasal citrawarna . thendah sampai dduk lepak tunggu makann smpai .
Lepas tuh tgah azan aku ckp dgn eyka nak pergi sembahyang dkt masjid . OKAY . 
Elok abess azan aku ttbe pandang pokok belakang khemah then aku menangis secara ttbe . 
Yg membe membe aku sume tyea aku knape , but aku tak jwb langsong . Diam jeaa tak becakap .

Dah lebih kurang nak dkt 1jam aku menangis tak renti2 . Then membe aku dah mule pelik . 
Emeer bdak fom4 die bace ayat qursi pastu eyka renjis dkt muke aku . Tangisan aku smakin kuat . 
Lepas nangis aku menjerit punya lha kuat . Sume bdak perempaun SMKSU dduk khemah sebelah .
Yang tinggal dlm khemah tuh just bdak lagi and cikgu . 
Membe2 aku sume menangis takot tgok aku . Aku menjerit mmg kuat gila lha . Lepas cikgu tarian aku ubatkan aku , aku pun okay dah lha . Just penat gila lha mase tuh kan . 

Kay dlm 20minit kite org start latihan , kay aku pun buat lha latihan mcm biasa lha kan beratur ape sume .
Selepas jea abess tarian zapin and MTA aku bejalan nak pergi beratur dpn khemah . 
Aku jln sorang2 . Tak sampai khemah cara aku jaln sume lain . 
Kwn aku nanie panggil aku , but aku pandang jea die . Lepas tuh aku undur kebelakang bila haziq and cikgu aku panggil aku . Ttbe aku lari menghala jln raya . Tapi nasib baik cikgu and crew2 dkt situ dpt tangkap aku . 
Aku meronta mntk lepas sume and aku melompat . huh .
cikgu bawak aku masuk dlm khemah . Then bnde tuh pergi sendiri . 

Lepas dah okay sikit , cikgu telephone mak aku . Mak aku pun dtg then amek aku bawak balik
Mlm smlm latihan aku tak buat sebab letih gila gila .
Pagi mase pegi sekolah pun aku letih lagi . 
Lepas rehat baru aku okay and happy mcm selalu . 

Kay weyh sampai sini jea lha . Choww boiii . 

No comments:

Post a Comment

Nik Muhd Hakimi ♥ Eyka Dochuu ♥ Anis Ellysa ♥ Siti Nur Amirah ♥ Myra Evan's ♥ Amy Bebeboo ♥ Qilaa Milo ♥ Shahiradilla pendek ♥ Cyty Hara ♥ LuluKL ♥ Nana CinaKL ♥ Muhammad Hafiz ♥ Amirul Sam ♥ Nuraliff Jasfah ♥ Puteri Nur Shahzan ♥ Ohh Nia ♥ Bunny Smith ♥ Aliff Hafiz ♥ Shazman Chin ♥ Shaiful Harith ♥ Farah Liyana ♥ Fie Tralala ♥ Nurul Heyhey ♥ Nurhanis Syamimi ♥ Rara Natasya ♥ Myra Elmo ♥ Abng Hafiz Rahim ♥ Kaka Nana Aww ♥ Syasya Fallen ♥ Nur Fazeera Yahaya ♥ Zarith Sofia ♥ Shasha Norazlie ♥ Pobiy Yaya ♥ Lisa Bubu ♥ Kiddo Shafiq ♥ Izzati Sihar ♥ Nur Syahirah ♥ Dayaa Ridzuan ♥ Jepun Meyh ♥ Cyda Passo ♥ Fizzry Zamry ♥ Eyka Eyqa ♥ Mellisa Drc' ♥ Muhammad Aqmal ♥ Ilman Hamizan ♥ Muhammad Hafiz ♥ Kecik Daun pisang ♥ Memey Yumi ♥ Tia Version ♥ Dani Dano ♥ Yanaa Jasmayy ♥ Eyka Moshhi ♥ Adzly Adnan ♥ Lemon Boney ♥ Nurul Izzati Hafizah ♥ Eka Voop ♥ Ohh Aznyyhazzyyra ♥ Anis Meowarra ♥ Shahira aidid ♥ Linda Lee ♥ Eyla Dambert ♥ Qis Veeyy ♥ Si boncet ♥ Shakira Bielara ♥ Alym Garcia ♥ Amir Daee ♥ Eykaa Nokyy ♥ Amirul Syafiq ♥ Zulliana Zulzahrin ♥ Wanny Eppy ♥ Ayda Bayney ♥ Aida Syafiqah ♥ Mayy Barney ♥ Frieeyda Pandawa ♥ Akim Zaha ♥ Norman Alif ♥ Amoyy Nyah ♥ Nisa Yaww ♥ Abng Khairul ♥ Muhammad Firdaus ♥ Jai Muzzaini ♥ Lia Lewisx ♥ Nasreen Klein ♥ Lara Wolf ♥ Sera Arghh ♥ Cha Ca ♥ Ct erm ♥ Theyra Anuar ♥ Deyda Candy ♥ Nanie Salamon ♥ Mellisa Tan ♥ Muhd Taufiq ♥ Myra Yaya ♥ Danil Garcia ♥ Stella Ivy ♥ Nurul Aina ♥ Ouh ayat ♥ Aten Muah ♥ Adibah Syazwani ♥ Barbara photogedik ♥ Nana william ♥ Syariff Ashraf ♥ Anish Roslan ♥ Nur Diana Hisam Mudin ♥ Amirul Asyraf ♥ Syaa' Mimie ♥ Suhaidah Johari ♥ Nur Shafira ♥ Syazwan Asyraf ♥ Momo Chyntia ♥ Qyqie Miyra ♥